تاریخچه ی فعالیت های کمیته ی خراسان ( فعالیت های بعد ازتجمع ) بخش سوم

آمار مطالب

کل مطالب : 473
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 162
بازدید سال : 2734
بازدید کلی : 13356

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 13356
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393
نظرات

 

 

واکنش سخنگوی کمیته مطالبات پرستاری بیانات وزیر :

 

 

http://www.khp.ir/NewsDetails.aspx?id=1103

 

 
آقاي وزير: اختلاف دريافتي بين پزشک و پرستار چند برابر بايد باشد؟  
ارسال شده در تاریخ : 30 / 9 / 1393
تعداد بازدید : ( 1005 )
نویسنده :  administrator

 

 

محمد شريفي مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري آنا، در واکنش به صحبت‌هاي وزير بهداشت در سفر اخير به مشهد مقدس اظهار کرد: جامعه پرستاري براي پيگيري مطالباتش از راه‌هاي منطقي و قانوني وارد خواهد شد و تمام راه‌هاي منطقي براي رسيدن به مطالبات و خواسته‌هاي خود را طي کرده است و ما در انتظار نتيجه‌ايم.

وي با تاکيد براينکه جامعه پرستاري به شدت پيگير مطالبات خود است، گفت: در يک نظرسنجي که در خانه پرستار صورت گرفت، بيش از سه هزار پرستار از سراسر کشور شرکت وبيش از 95درصد از پرستاران از عملکرد وزارت بهداشت در حوزه پرستاري اعلام نارضايتي کردند زيرا اکثر جامعه پرستاري کشور معترض است.

شريفي مقدم يادآور شد: از روز يکشنبه هفته گذشته، کميته 6نفره براي پيگيري مطالبات پرستاران فعاليت خود را آغاز و خواسته‌هاي جامعه پرستاري را به دفتر نهاد رياست جمهوري اعلام کرده‌ايم. با توجه به همزماني با تعطيلات اخير انتظار نداريم که در اين هفته به اين درخواست‌ها پاسخ داده شود.

شريفي مقدم با بيان اينکه بايد پرداخت در سيستم نظام سلامت کشور داراي سقف و کف مشخص شده‌اي باشد، افزود: در سراسر دنيا پرداخت به پزشک و پرستار بر اساس استاندارد و شاخص تعريف شده صورت مي‌گيرد در حالي که در کشور ما براي پرداخت‌هاي وزارت بهداشت به جامعه پزشکي و پرستاري از يک نمونه ابداعي پيروي مي‌شود. بنابراين بر اساس مطالبات پرستاران يا بايد پرداخت‌هاي ما با دنيا مطابقت کند و يا ملاک‌هاي پرداخت مشخص شود تا پرداخت‌هايي که به صورت افسار گسيخته در نظام سلامت کشور ما وجود دارد ساماندهي شود.

وي يادآور شد: طبق اظهارات خود وزارت بهداشت، تعدادي از پزشکان در بخش خصوصي سالانه حقوق ميلياردي دريافت مي‌کردند حتي در بخش دولتي حقوق چند ده ميليوني دريافت‌ مي کردند اما ما مي‌خواهيم تعادل در سيستم پرداخت نظام سلامت کشور ايجاد و عدالت برقرار شود.

عضو شوراي عالي نظام پرستاري با اشاره به اينکه در برخي نقاط دنيا حتي دريافتي پرستار از پزشک بيشتر است، ادامه داد: سوال جامعه پرستاري از وزير بهداشت اين است که آقاي وزير: اختلاف دريافتي بين پزشک و پرستار چند برابر بايد باشد؟

به گزارش آنا، وزير بهداشت در سفر اخير به مشهد مقدس با بيان اينکه عده‌اي به دنبال ايجاد تقابل جامعه پزشکي و جامعه پرستاري هستند اظهار کرد: مقايسه درآمد گروه‌هاي مختلف با يکديگر نظير جامعه پرستاري و پزشکي اقدام معقولي نيست. مطالبات پرستاران در خصوص تعرفه‌گذاري خدمات، دريافتي ها و رفع کمبود نيروي انساني از طريق معاونت پرستاري اين وزارتخانه در حال پيگيري است.

حسن هاشمي با اشاره به تجمع تعدادي از پرستاران در روزهاي اخير در مقابل نهاد رياست جمهوري گفت: حدود 150 هزار پرستار در بيمارستان‌ها و مراکز درماني سطح کشور فعاليت مي‌کنند لذا تجمع عده‌اي اندک نمي‌تواند مبني بر اعتراض جامعه وسيع و خدوم پرستاران باشد. در اين موضوع همه ملتزم به قانون و درک شرايط کشور هستند اما برخي نيز انگيزه هاي غيرصنفي داشته و اين مسايل را خط دهي مي‌کنند.

وي گفت: ارقام مطرح شده درباره اختلاف درآمد پزشکان و پرستاران صحت نداشته زيرا اکنون بسياري از پزشکان نيز از نظر درآمد و مالي مشکل داشته و هنوز خانه و خودرو ندارند. تصور غلطي براي برخي از همکاران گروه پزشکي پيش آمده مبني بر اين که در قالب «طرح تحول نظام سلامت» اعتباراتي به وزارت بهداشت تخصيص يافته لذا هرکس به دنبال آن است که بخشي از آن را جدا کند.

انتهاي پيام/ 

 
 
نظرات شما درباره این مطلب
 
منطق اقاي وزير براي ناراضي بودن پرستاران چيه نکنه اقا انتظار داره بيمارستانهاي کشور تعطيل بشن بيان تجمع تا باورشون بشه تمامي پرستاران معترض و ناراضي هستند
  پست الکترونیک نویسنده : ممد
 
يک دکتر را با يک دکتر مقايسه کنيد چون سطح سوادشان با هم مساوي است يک دکتر رابا يک پرستار مقايسه نکنيد چون سطح سوادشان با هم مساوي نيست..... به گفته ي آقاي دکتر منفرد ارزش مالي يک ساعت دکتر جراح در ايران برابر 200ساعت کار يک جراح آلماني است!!!!
    : دهن بين
 
پرستار نمي خواهد از جيب دکتر پول برداريد به پرستار بدهيد پرستار مي خواهد پول پرستار رادر جيب کسي قرار ندهيد. وبه خودش بدهيد چون کفش پرستار پاره است پول ندارد کفش بخرد اگر باران يا برف ببارد جوراب پرستار خيس خواهد شد!!!!
  پست الکترونیک نویسنده : قانع
 
هيچ چيز نمي تواند مرا بخنداند حتي اين http://www.aparat.com/v/wIYg7
    : افسرده
 
کي ميگيره؟ فراش باشي کي ميکشه ؟ قصاب باشي کي مي پزه؟ آشپز باشي کي مي خوره؟ حکيم باشيييييي
  پست الکترونیک نویسنده : hada
 
اقاي از اينکه هر روز با اظهار نظر هايتان باعث تحرک و بيداري بيشتر و انرژي مضاعف در جامعه پرستاري براي احقاق حقوقشان ميشويد متشکرم
    : عدالتخواه
 
آقاي وزير نگذاريد كار به تعطيلي بيمارستان ها بيانجامد
  پست الکترونیک نویسنده : ليدا
 
در آلمان پرستار،هايي را مي شناسم که حقوق شان از جراح مغز واقعاً همان بيمارستان بيشتره....در ضمن دريافتي دکتر جراح با استاد فيزيک، شيمي،رياضي،دانشگاه صنعتي شريف را که ميشه باهم مقايسه کرد... آقاي وزير
    : فلاح
 
ايرانه ديگه تنها چيزي که سالها جلو چشمشون بوده قضيه خان ورعيته. رعيت جون بکنه خان ببره پزشک بخونه بقيه کار کنند شکم وجيب پزشک فقط براي نوشتن دستور پرشه
  پست الکترونیک نویسنده : سعيد
 
كسي بايد به اين آقاي وزير بگه راستي اگر در أمد پزشكان پايينه چرا بر خلاف گروه هاي ديگر نمي خوان از كشور مهاجرت كنند !غير از اين نيست كه در اون كشورها از اين پول ها خبري نيست.و الان هم فرصت و نبايد از دست بدهند معلوم نيست پرستار ها و كادر درمان و مردم كي از خواب خرگوشي بيدار شوند .
    : ستاره

همچنین در این لینک :

 

http://www.khp.ir/NewsDetails.aspx?id=1104

 

 

 
واکنش سخنگوي کميته پيگيري مطالبات پرستاري به اظهارات وزير/مقايسه درآمد پزشکان  
ارسال شده در تاریخ : 2 / 10 / 1393
تعداد بازدید : 2107 )
نویسنده :  administrator

 واکنش سخنگوي کميته پرستاري به اظهارات وزير/مقايسه درآمد پزشکان

 شناسه? خبر: 2447624 سه‌شنبه ? دي ???? - ??:??
سخنگوي کميته پيگيري مطالبات پرستاري به صحبت هاي وزير بهداشت مبني بر اينکه درآمد پزشکان و پرستاران نبايد با هم مقايسه شود، پاسخ داد.

محمد شريفي مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، به اظهارات اخير وزير بهداشت اشاره و توضيحاتي در اين رابطه ارائه کرد.

وي با اشاره به نقل قول وزير مبني بر اينکه تجمع عده اي پرستار نمي تواند به مثابه اعتراض و مخالفت جامعه پرستاري باشد، گفت: در نظرسنجي که قبل از اجراي طرح تحول نظام سلامت از جامعه پرستاري انجام شد، بيش از 98 درصد شرکت کنندگان در اين نظرسنجي(بالغ بر 3800 پرستار) از عملکرد وزارت بهداشت در حوزه پرستاري ناراضي بودند و بنده در ديداري که اعضاي شوراي عالي نظام پرستاري با وزير بهداشت داشتند، به صراحت اين موضوع را گفتم.

شريفي مقدم ادامه داد: الان هم که طرح تحول نظام سلامت در حال اجراست، معتقدم به جز تعداد معدودي از مديران پرستاري، اکثريت جامعه پرستاري از وضعيت خودشان ناراضي هستند. 

عضو شوراي عالي نظام پرستاري تاکيد کرد: اگر حرف ما را باور ندارند، خودشان نظرسنجي بگذارند تا ميزان رضايت پرستاران از عملکرد وزارت بهداشت را متوجه شوند.

وي با اشاره به تجمع اخير جمعي از پرستاران در مقابل نهاد رياست جمهوري، افزود: وزير بهداشت در حالي گفته اند که تجمع اندکي نمي تواند به مثابه اعتراض همه جامعه پرستاري باشد که بيش از 1000 نفر آن روز حضور داشتند. ضمن اينکه در مراکز بزرگ کشور مثل شيراز، مشهد، يزد، اصفهان، تبريز و... نيز تجمعات مشابه داشتيم. البته اين را بگويم که 40 درصد پرستاران کشور در نوبت صبح، 20 درصد نوبت عصر و 40 درصد نوبت شب کار مي کنند و نمي بايست انتظار داشت که پرستاران، دست از خدمت کشيده و تجمع کنند.

شريفي مقدم با عنوان اين مطلب که واکنش هاي وزير بهداشت به گلايه ها و اعتراض هاي پرستاري از دو حال خارج نيست، گفت: اولين حالتي که مي شود متصور بود، اين است که وزير هنوز گستردگي اعتراضات پرستاري را باور نکرده اند و يا اينکه ايشان مبناي اعتراضات را قبول ندارند.

سخنگوي کميته پيگيري مطالبات پرستاري با اشاره به صحبت وزير بهداشت مبني بر اينکه درآمد پزشکان و پرستاران نبايد با هم مقايسه شود، گفت: ما نمي گوييم با پرستار مقايسه شود. اما، بايستي مبناي پرداخت وجود داشته باشد و معلوم شود که از چه فرمولي تبعيت مي کند.

شريفي مقدم ادامه داد: بررسي هاي ما نشان مي دهد اختلاف پرداختي پرستار و پزشک در خارج از کشور، يک تا سه برابر است. بطوريکه در برخي کشورها، پرداختي پرستار و پزشک بعضا برابر است.

عضو شوراي عالي نظام پرستاري، معتقد است که وزير بهداشت حداقل مبناي پرداخت را اعلام کند تا مشخص شود که پرداختي پزشک بايد چند برابر باشد.

سخنگوي کميته پيگيري مطالبات پرستاري، با اشاره به راههاي مختلفي که پرستاران براي رساندن صداي مشکلات شان به مسئولين پشت سر گذاشته اند، تاکيد کرد: ما تمام راههاي مسالمت آميز را رفته ايم و حالا مي گوييم که گذشته را فراموش کرده ايم و مي خواهيم مشکلات را حل کنيم.

وي از فرصت يک ماهه براي پيگيري مشکلات جامعه پرستاري از طريق کميته 5 نفره خبر داد و افزود: اميدواريم مسئولين امر، حسن نيت خودشان را نشان بدهند.

شريفي مقدم با عنوان اين مطلب که جامعه پرستاري خودش را در مقابل جامعه پزشکي نمي بينيد، گفت: ما مي دانيم که پزشکان عمومي، رزيدنت ها و ديگر پزشکان متخصص و... مشکلات خودشان را دارند. خطاب ما به گروه اندکي است که سيري ناپذيرند.

امانت‌داري و اخلاق‌مداري

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاري مهر " مجاز است.

  

 
 
نظرات شما درباره این مطلب
 
عالي بود... جامعه پرستاري به شما افتخار ميکنه همه ما پرستارا هم صدا با شما به پيش ميريم تا به حقوق خودمون برسيم
  پست الکترونیک نویسنده : عبداله حسن زاده
 
مثل اينکه اين وزير ما خيلي شاهنشاهييه اخه اختلاف طبقاتييو خيلي دوست داره وهمرو واسه خودش مي خواد
    : فريده مقدوري
 
بي اطلاعي وزرا از وضعيت پرسنل وزارتخانه تحت امرشان ،يا خود را به بي اطلاعي زدن در اين حکومت چيز تازه اي نيست.
  پست الکترونیک نویسنده : مجيد
 
من با كليه ى صحبت هاى جناب شريفى مقدم در پاسخ به وزير بهداشت موافقم و از ايشان كمال تشكر را دارم به اميد روزى كه حق به حقدار برسد.
    : انسيه رضايي
 
جناب آقاي شريفي مقدم.حرف دل ما را زدند.اگر عشق به مردم وساحت مقدس پرستاري نبود.ما کي ترک خدمت ميکرديم.بيماران گناهي ندارند.ما هم گناه نکرديم که به نداي دلمان پرستار شديم.تا کي نا حقي.
  پست الکترونیک نویسنده : ليلا.رشت
 
درود برشريفي مقدم
    : zeinab
 
وزير بهداشت با اين کاراش کاري ميکنه که تمام پرستاران دست از کار بکشن و تمام بيمارستانا رو تعطيل کنن تا باورش که پرستارا هم معترضن و هم بيمارستان بدون پرستار هيچه!!!!
  پست الکترونیک نویسنده : ثنا
 
با نطرات آقاي شريفي مقدم موافق هستم و فکر ميکنم اگر راه مسالمت آميز چاره کار نشد بايد فقط 2 ساعت کليه پرستارها دست از کار بکشن و اجازه بدهند پزشکان محترم به تنهايي اتاق عمل ، کت لب ، Icuو ساير بخشها را اداره کنند .بعد نطرشان را به اهميت جامعه و حق حقوق مسلمشان پرسيد.
    : سودابه شعربافي
 
اين وزير پرستار ستيز درست بشو نيست.بايد به حاي تحصن اعتصاب کنيم.فقط حرف زور حاليشون ميشه
  پست الکترونیک نویسنده : ابوالفضل (همدان)
 
درود بر جناب شريفي مقدم با بيان شفاف ورسايش.به اميد احقاق حقوق پرستاران به زوي زود انشاله....
    : مريم.
 
با سلام خدمت آقاي شريفي مقدم براي احيا حقوق پرستار ي از مقام معظم رهبري کمک بخواهيد.
  پست الکترونیک نویسنده : razi
 
يک نفر فرزندش مرده بود گريه مي کرد اونو دلداري مي دادند نمي ذاشتن گريه کنه اونم گفت منو پيش کسي ببرين که اونم بچه اش مرده باشد چون درد منو اون مي فهمه شما نمي فهمين ؟؟؟؟درد پرستار را يک پرستار مي فهمد کسي که شبکاري کار نکرده است درد پرستار را نمي فهمد!!!!!
    : کم حوصله
 
جناب اقاي شريفي مقدم.از فرموده هاي درست وکاملتون ممنونيم.و بايد بگم که ما تا گرفتن حقمون هستيم
  پست الکترونیک نویسنده : حسن نيا
 
ما پرستاران از بي عدالتي در درآمد ها ناراحتيم و خواستار مهندسي مجدد در ساختار هاي بهداشت و درمانيم.
    : علي
 
تا وقتي که خودمون(قشر پرستار) واسه خودمون ارزش قايل نشيم وضع همينه.دارن به جايي ميرسوننمون که دست از کار بکشيم ببينيم بيمارستان يک ساعت هم رو پا ميمونه؟
  پست الکترونیک نویسنده : فاطمه
 
اقاي شريفي مقدم نماينده واقعي پرستاران است درود بر ايشان وتمام پرستاران
    : صادقي
 
آقاي شريفي مقدم و تمام همکاراني که به نمايندگي تمام پرستاران از حقوق ما دفاع ميکنيد ممنونيم از طرف تمام پرستاران ايران زمين
  پست الکترونیک نویسنده : مريم متاجي
 
آقاي شريفي مقدم و تمام همکاراني که به نمايندگي تمام پرستاران از حقوق ما دفاع ميکنيد ممنونيم از طرف تمام پرستاران ايران زمين
    : مريم متاجي
 
آقاي شريفي مقدم و تمام همکاراني که به نمايندگي تمام پرستاران از حقوق ما دفاع ميکنيد ممنونيم از طرف تمام پرستاران ايران زمين
  پست الکترونیک نویسنده : مريم متاجي
 
درود بر شما آقاي شريفي مقدم
    : پرستار
 
تورو خدا به ايشان نگوييد وزير بهداشت. ايشان وزير پزشکان هستند. وبس
  پست الکترونیک نویسنده : زهرا. م
 
با سلام بنده نيز با سخنان آقاي شريفي موافقم اميدوارم همه جامعه پرستاري تا حصول نتيجه وايجاد عدالت ايستادگي کنند همچنين از آقاي دکتر جعفرزاده نماينده محترم مجلس نيز تقاضا دارم تا پيگير مطالبات به حق پرستاران باشند
    : اسماعيل
 
باسلام .کجاي دنيا خدماتي که پرستار انجام ميدهد حق الزحمه آنرا پزشک ميبرد؟ ما نمي گيم که چرا پزشک درآمدش زياد است از بي عدالتي شکايت داريم .آيا پزشک در بيمارستان کار سرم تراپي انجام مي دهد که کد آن بعنوان تزريق هر نوع دارو به اسمش قيد مي شود اين است بي عدالتي ما کار مي کنيم پزشک سودش را مي برد
  پست الکترونیک نویسنده : ......
 
با سلام.از پيگيري هاي شما بسيار ممنونم.ب اميد روزي ک ما ب حق واقعي خودمون برسيم...
    : fatemeh
 
آقاي وزير گوشتان را چه چيزي پر کرده که صداي حق به آن نميرسد فقط مقام معظم رهبري ميتوانند گره گشاي کار ما باشند درود بر شريفي مقدم درود بر حقانيت
  پست الکترونیک نویسنده : پرستار
 
با سلام به اقاي شريفي مقدم و ساير اعضا كميته مطالبات پرستاري.لطفا تا احقاق خقوق پرستاران دست از پيگيري برنداريد.به اميد سربلندي همه پرستاران عزيز ميهنم
    : پرستار
 
سلام ودرود بر همه تلاشگران عرصه سلامت.اميدوارم كه دست اندر كاران دولت تدبير واميد در راه احقاق مطالبات پرستاري قدمي بردارند.لطفا بين نيروهاي تبصره3وپيماني ورسمي تفاوت نگذاريد.
  پست الکترونیک نویسنده : پرستار
 
درود بر پرچم دار دفاع از پرستاران، تمام پرستاران بايد از خواب بيدار شن وغيرت بکار ببندند و توي مرحله بعد اعتصاب رو بر اجتماع ترجيح بدند تا کل کشور بفهمند بيمارستان ها رو دست کي ميچرخه.
    : رسول
 
درود بر پرچم دار دفاع از پرستاران، تمام پرستاران بايد از خواب بيدار شن وغيرت بکار ببندند و توي مرحله بعد اعتصاب رو بر اجتماع ترجيح بدند تا کل کشور بفهمند بيمارستان ها رو دست کي ميچرخه.
  پست الکترونیک نویسنده : رسول
 
آقا توروخدا بريد سايت وزير و گزينه نميپسندم و بزنيد تا بفهمه با کي طرفهhttp://www.hhashemi.com
    : ناشناس
 
باسلام خدمت اقايان شريفي مقدم ودوستان دلسوزشان,جامعه پرستاري از شما حمايت كامل خواهد كرد,تا زمانيكه جامعه پرستاري به حقوقش نرسه دست از تلاش برنميدارد,درعمل نه فقط حرف و قول,كار از وعده پوچ گذشته,وعده خالي جامعه پرستاري رو از تلاششان منصرف نخواهد كرد,صميمانه از اقاي شريفي مقدم تشكر ميكنيم,
  پست الکترونیک نویسنده : علي ياسوج
 
احياي كمك پرستاري يعني بيسوادي و تضييع حقوق پرستاران,وازبين بردن امنيت شغلي پرستاران,خواهشا اين موضوع رو كلا رد كنين از تو فكر اينايكه بفكر احياي كمك پرستاري هستند
    : علي ياسوج
 
سلام بر آقاي شريفي مقدم،خيلي ممنون از زحماتتان،اجرتان با خدا.
  پست الکترونیک نویسنده : farzam
 
جناب آقاي شريفي مقدم درود بر شرفت ، از بيت رهبري هم براي احقاق حق پرستاران کمک بگيرين،رهبري نسبت به قشر پرستاري نظر مساعد و خوبي دارند
    : hossein
 
با سلام و درود و خسته نباشيد جملات بسيار منطقي و بجاي اقاي شريفى مقدم در پاسخ وزير كوته نگر بهداشت را حمايت مي كنيم
  پست الکترونیک نویسنده : سيد احمد
 
چقد خوب بود كه همه پرستاران مثل اقاي شريفي با جسارت حرف ميزدند و هر جا لازم بود ايشان را حمايت ميكردند...درود بر اقاي شريفي مقدم...
    : پرتوي
 
سلام بهترين راه حل تعطيلي کار ميباشد
  پست الکترونیک نویسنده : غضنفر
 
پرستاران عزيزهيچ راهي نداريم جزفرياد،اتحادواستقامت دربرابرسختي هاوخداوندنويد پيروزي داده است
    : ياعلي
 
آقاي شريفي ممنون کدام وزير تا امروز به فکر پرستار بوده چون همه شان پزشک بودند و نگهبان پزشکان
  پست الکترونیک نویسنده : رضايي
 
اگر از تدبير واميد رياست جمهوري نيز کاري ساخته نبود تجمع بعدي جلوي.....شايد اينبار تعداد پرستاران را واقعي ببينند
    : پرستار بيمارستان امام
 
اگر از تدبير واميد رياست جمهوري نيز کاري ساخته نبود تجمع بعدي جلوي.....شايد اينبار تعداد پرستاران را واقعي ببينند
  پست الکترونیک نویسنده : پرستار بيمارستان امام
 
باسلام و درود فراوان به جامعه پرستاري ، استعفاي وزير بهداشت و احقاق حقوق پرستاري خواسته تمامي پرستاران و پيراپزشکان شمال غرب کشور ميباشد
    : پيام
 
فقط بايد دست از کار بکشيم تا قدرمونو بدونن
  پست الکترونیک نویسنده : پرستار
 
از روزي كه صحبت هاي وزيربهداشت درمورد درآمدپرستاران شنيدم هيچ علاقه اي به كار ندارم و هر روز يك قرص متوكلوپرآميد مي خورم.
    : داشگر
 
حق گرفتني هست اعتراض نکنيم به ما توجه نخواهد شد درورد بر شريفي مقدم
  پست الکترونیک نویسنده : مهران
 
خداييش همه حرفها عين واقعيته.بدون هيچ اغراقي.خدا جاي حقه.ايشالا به حقمون برسيم ..مويد باشي اقاي شريفي.
    : سوري
 
با سلام بانظرات اقاي شريفي مقدم موافقم انشاالله پرستاري بتونه جايگاه واقعي خودش را بدست بياره
  پست الکترونیک نویسنده : شاميباف
 
آقاي وزير بترس از روزي که پرستاران براي احقاق حق خود مجبور شوند دربيمارستان ها دست از کار بکشند. که جامعه ملتهب خواهد شد. قدرت پرستاران مافوق جامعه پزشکي است. پس آقاي وزير مشکل را مسالمت آميز حل کنيد. شريفي حمايت حمايت .
    : جهان
 
اگر وزير باور ندارد که پرستاران به بي عدالتي مفرط موجود شاکي هستند ميتواند يک روز را مشخص کند که پرستاران در حياط بيمارستانها ازادانه و بدون ارعاب حراست جمع شوند اونوقت بيايد آمار بگيرد و ببيند که صد درصد پرستاران حتي مترون ها نيز جز معترضين خواهند بود
  پست الکترونیک نویسنده : رضا
 
وزير بهداشت بايد برکنار بشه يا به مطالبات پرستاران رسيدگي کنه
    :
 
برکناري وزير بهداشت يا رسيدگي به مطالبات پرستاران محترم
  پست الکترونیک نویسنده :
 
اجرتون باخداآقاي شريفي نقدم
    : سيدلطيف
 
وزير بهداشت خودشو به خواب زده ظالم آقاي شريفي مقدم درود بر شرفت همه جامعه پرستاري از شما حمايت ميکنه
  پست الکترونیک نویسنده : علي
 
جناب اقاي وزير چرا فکر ميکنند با افرادي بيسواد روبرو هستند وچرا چشمشان را روي نارضايتي پرستاران ميبندند وطوري حقايق راجلوه ميدهند که گويا پرده پوشي راه حل چاره مشکل جامعه (پرستاري)است ما خودمان را با پزشکان قياس نميکنيم اين قياس با پرستاران ساير کشورهاست با تشکر از کسانيکه ازحقوق پرستاري دفاع ميکنند
    : پرستار
 
اين اقاي وزير امده که بوجه مملکت و پول مريضهاي بيچاره رو بين همکاراي خودش( پزشک ها) تقسيم کنه مارو بگو که چقدر دل به روحاني خوش کرده بوديم اين وزيرش که رو احمدي نژادو تو دروغگويي سفيد کرد خدا به بقيه رحم کنه پرستارها که هيچ خدا به داد مريضهاي بينوا برسه!
  پست الکترونیک نویسنده : شهاب
 
با سلام خدمت افاي شريفي مقدم.در گيلان پزشک سالاري غوغا مي کند.ما تا گرفتن حقوق کامل خود حضور خواهيم داشت
    : برزگر
 
سلام آقاي شريفي مقدم در بعضي از بيمارستانها 5تا 20درصد هتلينگ به پرستاري اختصاص دارد واين حق مسلم پرستاري است از شما خواهش ميکنيم براي رسيدن به اين حق مسلم آن را همانند ساير حقوق پايمال شده مطرح کنيد .با تشکر
  پست الکترونیک نویسنده : razi
 
به سخره گرفتن جامعه پرستاري يعني اينکه شما اينقدر خودخواهيد که حتي بهترين دوستان خود که درواقع دشمن ديرينه خود ميپنداريد شما را به چالش کشانده .حرمت وعفت کلام را در حد خود نگه داريد تااين سيل خروشان به جوش نيايد وشما را ياخود نبرد.به اميد پيروزي واحقاق حق
    : علي
 
سلام دست اقاي شريفي مقدم درد نکنه که از حقوق مسلم پرستاري دفاع ميکنه اقاي وزير نسبت به عملکرد کادر پيراپزشکي مثل کسي ههست که خودشو به خواب زده چون ادمي که خواب باشه رو ميشه بيدار کرد ولي اوني که خودشو به خواب زده رو.... اميدوارم فقط خواب باشه و بيدار بشه همين
  پست الکترونیک نویسنده : مجيد
 
عالي بود جناب آقاي شريفي مقدم. متاسفم براي خود و همکاران محترمم که در زيرمجموعه اي از وزارتخانه اي کار ميکنيم که چنين وزيري داره
    : صفورا
 
اميدوارم خداوند افرادي مانند استاد شريفي مقدم را براي اين قشر زحمتکش حفط کند.شما در خط مقدم بمانيد ما مانند کوه تا دريافت مطالباتمان پشت سرتان هستيم
  پست الکترونیک نویسنده : صادقي
 
بر معاونت پرستاري بي عرضه لعنت
    : پرستار بدبخت
 
خيلي عالي و بجا گفتين جناب شريفي مقدم عزيز، ب اميد روزي که صداي پرستاران را گوش هاي سنگين وزير بشنود و مجلس هم دست به کار شود براي رفع اين تبعيض ها
  پست الکترونیک نویسنده : latif
 
كاش سازمان نظام پرستاري هم مثل آقاي شريفي مقدم بي محاباازحقوق پرستاران دفاع مي كرد پزشك سالاري وبرده داري به روش نوين تا كي؟
    : پرستاران

 

پاسخ برخی از همکاران کمیته خراسان و اعضا گروه های خراسان به بیانات وزیر :

"من ازجناب شریفی مقدم در حمایت از جامعه پرستاری و پیراپزشکی کشور که بحق 95 درصد این وزارت را تشکیل می دهند و بشدت از عدم وجود عدالت نسبی در پرداخت های این وزارت ناراضی اند تشکر می کنم .

دوستان پیرو فرمایشات جناب شریفی مقدم هرکدام از افراد جامعه پیراپزشکی و پرستاری می تواند نظرات خود را در رابطه با عملکرد سازمان مطبوع خود بیان کند.

دوستان همانطور که همه متوجه شدید قیاس پاشنه ی اشیل دوستان است که بشدت از ان می ترسند اما بنا به فرمایش جناب شریفی مقدم این مقایسه از روی اضطرار است و من که در سه ماهه اخیر فقط 180 تومان کارانه گرفتم وقتی می شنوم دوستانی این اعداد و ارقام را می گیرند چه بخواهم چه نخواهم اعتراض می کنم

دوستان خوب است که به حرف دل بچه ها گوش کنند"

***

"به دکتر هاشمی بگین اولا چیزی از این اعتبارات مونده که کسی بتونه یه تیکه ازش جدا کنه

دوما ما خودمون رو با کارشناسای رشته های دیگه مقایسه میکنیم

مثلا معلم ها باشه به ماهم 3 ماه تابستون 13روز عید تمام تعطیلات رو آف بدین حالا بگذریم از برف و ...

با کارشناسای اداره آب و برق و ... سایر امور اداری باشه به ما هم مثل اونهااضافه کار بدون توقف بدین اضافه کار صلواتی که به همه از 40-50تا سقف 120 ساعت هر ماه میگیرن

با کارشناسای بانک ها به ما هم مثل اونها که ساعتی چند ده هزارتومن بابت مواجهه با آلودگی پول میگیرن بپردازید اگه قبول دارین ایدز و هپاتیت از پول کثیف خطر ناک تره

تازه بگذریم از این که چه راحت تسهیلات فوق العاده میگیرن و امتیازاتی خاص

که ما تو سیستم درمان وقتی خودمون مریض داریم مثل همه باید بریم ته صف واستیم"

***

"همکارای عزیز یکم دیدمون رو باز کنیم و منطقی ،یکم تحلیل داشته باشین

حتما انتظار نداشتین که دفتر پرستاری و مترون ها تو اعتراضات شرکت کنن

من خودم تو بیمارستانم رسما به سوپر وایزر ها گفتم انتظار ندارم بیاین ولی به بچه هایی که از شما سوال میکنن اطلاع رسانی کنین

الان وزیر با حرفاش سعی داره تو یه جنگ روانی این جریانو هر چه سریع تر به سمت نا امیدی وخستگی پیش ببره ، پس حواستون باشه و باهاش همراه نشین و به هم فاز منفی ندین

1 رو همکارایی که اصلا قد این حرفها نیستن و از اون مصلحت طلب هان که دنبال سود بدون هزینه هستن اصلا سرمایه گذاری نکنین ،وقتتون رو روی اونهایی بذارین که دو دل هستن،

 و اونهایی رو که همراهن ثابت قدم کنین

2ذهنیت همکارا رو برای یه حرکت اعتراضیه کمر شکن واسه روز پرستار اماده کنین

3به موازات اعتراضات اقدامات قانونی و نامه نگاری های اداری واسه تحقق اهداف موازی مثل همین محاسبه اضافه کار و ساعت کار رو پیگیری کنین "



تعداد بازدید از این مطلب: 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود